3 betű, 165 év tapasztalat
Ha építkezünk vagy felújítunk, a megfelelő szakemberek mellett a megbízható alapanyagok kiválasztása jelentheti a legnagyobb kihívást. Mi alapján hozzuk meg a helyes döntést? Hogyan tudhatjuk meg, hogy a kiválasztott márka mögött milyen szakmai háttér áll? Íme, néhány tipp, ha biztosra akarunk menni.
Egy szakkiállításon sétálva vagy egy építőanyag-kereskedésben járva nem nehéz elveszni a márkák forgatagában – és persze mindegyik a saját erényeit hirdeti. Ez azonban nem az a műfaj, amiben a választásnál érdemes lenne a próba-szerencse módszerére hagyatkoznunk. Csakis olyan termékeket érdemes használni egy építkezés vagy felújítás során, amelyek hosszú évtizedekre garantálják otthonunk biztonságát. Járjunk hát el úgy, ahogy a szakemberek kiválasztása kapcsán: nézzük meg a referenciákat, és győződjünk meg a stabil szakmai háttérről.
A Bramac márkát talán senkinek nem kell bemutatni, ha tetőcserepekről van szó, azt azonban már kevesen tudják, hogy az első Bramac cserepekkel fedett magyar házak idén már 35 évesek lesznek – és még ma is jól állják a sarat.
2019 újabb nagy lépést jelent a gyártó életében, a márka ugyanis a 165 éves tapasztalattal rendelkező BMI Group részévé vált, termékeikkel pedig már BMI Bramac név alatt találkozhatunk. A névváltás mögött azonban jóval több is van: Európa piacvezető tetőrendszereket és szigetelőanyagokat gyártó vállalatcsoportja páratlan szakmai hátteret jelent.
Négy kutató-fejlesztő központ felel a folytonos innovációért és 40 országban folyik a gyártás. Köztük hazánkban is, a veszprémi központ mellett Kecskeméten. Mindez azt jelenti, hogy a márka továbbra is épít a helyi tudásra és munkaerőre, meghatározó szerepe van a hazai építőiparban, miközben a legújabb nemzetközi fejlesztéseket honosíthatja meg.
A hagyományos cserépfedés mellett a lapostetőkhöz használt bitumenes megoldások terén is büszkék lehetünk a hazai építőanyaggyártás múltjára és eredményeire. Zalaegerszegen már az ötvenes években zajlott a termelés. 1991-től a Villas Hungária Kft. égisze alatt folyt a vízszigetelési rendszerek gyártása és kereskedelme, a magyar piaci igények kielégítése mellett jelentősebb exporttevékenységgel kiegészülve. Bitumenes termékeiket ráadásul nemcsak tetők és pincék szigeteléséhez, de közutakon és hidakon is használják a szakemberek.
A márka az idei évtől BMI Villasként folytatja működését, ami további lendületet ad a Zalaegerszegen zajló fejlesztéseknek és termelésnek. Ha pedig – ahogy egy tetőfedő szakembernél is – a BMI Group referenciáit vennénk sorra, olyan impozáns épületekkel találkozhatunk, mint a párizsi Louvre üvegpiramisa, a New-York-i ENSZ központ főépülete, a Manchester City labdarúgó stadionja, vagy a dániai LEGO Ház.
Érdemes tehát alaposan tájékozódni, amikor az építőanyagok kiválasztására kerül a sor. A Bramac és a Villas márkák több évtizedes hazai múltja önmagában is megnyugtató, a BMI Group jelentette szakmai háttér azonban garanciát jelent arra is, hogy termékeik a jövőben is az elérhető legmagasabb színvonalat képviselik majd, legyen szó bármilyen tetőfedési technológiáról.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.