Jótető blog

Megoldások pincétől a padlásig
2022. szeptember 21.

Törekedjünk a szépre!

Rendszermester rovatunk folytatásában ezúttal megtudhatjuk, milyen szembeszökő hibákat követnek el a tetőfedők és milyen fontos kérdésekre számíthatunk a megbízott tetőfedőtől, ha építkezésbe, felújításba kezdünk!

Kik a Rendszermesterek?

A Rendszermesterek olyan saját vállalkozással rendelkező tetőfedő és kivitelező szakemberek, akik a BMI Bramac rendszerelemeinek ismeretéből elméleti és gyakorlati vizsgát tettek, kiválóan ismerik a BMI Bramac Tervezési- és alkalmazástechnikai útmutatóját, a referenciáik pedig magas minőséget képviselnek. Szakmai tudásukat és termékismeretüket a BMI Group know-how-ján alapuló, nemzetközi hátterű képzéseinken folyamatosan fejlesztik, így biztos lehetsz abban, hogy tetőfedéssel kapcsolatos terveid megvalósítása szakértő kezekben van.

Országos lefedettségű Rendszermester hálózatunkban mindenki megtalálja a számára megfelelő tetőfedő szakembert. A BMI Bramac kapcsolat oldalán, a térképes kereső segítségével megkeresheted a lakhelyedhez legközelebb tevékenykedő Rendszermestert, a rendelkezésre álló elérhetőségei segítségével pedig könnyedén kapcsolatba léphetsz vele.

A Rendszermesterré válás lépései: képzések

Legújabb interjúpartnerünket, Hersics Balázs Rendszermestert kérdeztük életútjáról és szakmai pályafutásának főbb állomásairól és mérföldköveiről.

02_hersics_bmi_blog_kreativok_02.png

„Már 1998 óta foglalkozom tetőfedéssel, ekkor végeztem el a tetőfedő iskolát, ezt követően 1,5 évig voltam egy ács cég alkalmazottja, majd önállóan is dolgozni kezdtem és 2002-ben egyéni vállalkozást indítottam, 2018-tól a cégem pedig már Kft-ként működik. Tetőfedőként különböző képzéseken, fórumokon, illetve szaklapokból és persze az internetről tájékozódom az aktuális trendekről. A tetőfedő képzést követően elvégeztem a Bramac alap, haladó és az íves fedések képzését, illetve a BMI Bramac rendszermester vizsgát is letettem, így 2008 óta BMI Bramac Rendszermester vagyok. Azért is szerettem volna Rendszermesterré válni, mert be akartam bizonyítani, hogy képes vagyok rá és a legjobbak közé szerettem volna tartozni!

2016-ban aközött a 7 fő között voltam, akik sikeres Tetőfedő mestervizsgát tettek, ezen kívül részt vettem minden évben a Bramac kötelező szakmai képzésein is. Magát a BMI Bramacot azért szeretem, mert egy komplett rendszert nyújt nekünk: nincs olyan pontja a tetőnek, amely szakmai szempontból kérdéses lenne, hiszen mindenre van szakszerű kiegészítő elemük.”

Mikor Rendszermesterünket a kedvenc tetőcserepéről kérdeztük, egy korábbi modellt, a Montero Protectort nevezte meg, ami formájában hasonlít a mostani kínálatunkban szereplő Platinum Star tetőcseréphez.

3T - Top Tetőfedő Tulajdonságok

Kihasználva, hogy tollvégre kaptunk egy igazi szakembert, arról is megkérdeztük Hersics Balázst, hogy szerinte milyen tulajdonságokkal, készségekkel kell rendelkezni egy tetőfedőnek.

„Ne féljen a magasban! – nevetett. – Egyébként meg olyan tulajdonságokkal, ami valójában minden szakmára igaz: szeresse a szakmáját és legyen felé alázattal! Törekedjen a szépre! Ahogy tanárom, Fekete Barnabás tanította nekünk: „a tető meghatározza a házat, mert a ház koronája”!

01_1200x600_02.jpg

„Sajnos rengeteg tetőfedő használ silány minőségű tetőfóliát – osztotta meg velünk Balázs – Nagyon sok kiegészítő elemet kihagynak, talán a „költségcsökkentés” címén. Ami szintén sokszor szemet szúr, hogy mintha a tetőfedők nem egyeztetnének a bádogossal, pedig a bádogos és a tetőfedő együttműködése szükséges a jó eredményhez.”

Ezután a megrendelőkre terelődött a szó. Kérdésünkre, hogy mik azok a legfontosabb kérdések, amelyeket mindig feltesz egy tetőfelújítás/építkezés előtt állónak, azt felelte, hogy elsőként a tetőfelújító szándékainak komolyságát igyekszik feltérképezni, illetve azt, hogy a megrendelő kész-e befektetni a minőségi anyagokba.

03_1200x600_02.jpg

„Ha gyorsan kell elkészülni a munkával a ház eladása miatt, akkor nem biztos, hogy én vagyok az emberük.” – utalt Hersics is arra, hogy a jó munkához, akármilyen közhely is, de idő kell!

Az eddigi munkái közül előző interjúalanyunkhoz hasonlóan saját házát emelte ki, amelyen kifedett kétsoros német vápa van íves ablakokkal, Bramac antik tetőcseréppel fedve.

Kedvenc kérdésünket neki is feltettük: van-e mottója, életfilozófiája, amit munka közben követ és amire hivatkozni szokott?

„Ne a pénz határozza meg a minőséget!” – összegezte szakmai tapasztalatai alapján Hersics Balázs.

A feliratkozásod nem sikerült. Kérlek, próbáld meg újra.
Sikeresen feliratkoztál, köszönjük!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

És ne maradj le legújabb híreinkről, akcióinkról!

Elfogadom a hírlevelekre vonatkozó adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat és hozzájárulok, hogy a BMI e-mailt küldjön nekem a legújabb akciókról, kedvezményekről, hírekről.

süti beállítások módosítása